Terug

Pakket zit vast in parcel center in Puurs en zit nu in Frankrijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/10/2023

BesteIk bestelde op 25/09 een pakket online. Deze zou normaal binnen de 5 werkdagen worden geleverd. Mijn pakket is succesvol verstuurd, maar verder geen info over levering. Ik heb vervolgens op 9/10 een mail gestuurd naar de klantendienst van de website waar ik had besteld. Zij antwoorden mij dat het pakket reeds in parcel centrum van gls was in Puurs. Nu zie ik vandaag dat het pakket vertrokken is naar Frankrijk. Zonder ook enige info van gls. Ik heb het afleveradres nogmaals gecontroleerd en dat is correct. Graag wil ik meer info wanneer mijn pakket precies wordt geleverd.Alvast bedankt voor de hulp.MvgMathilde

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. D.

17/10/2023

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Uw pakket is idd verloren gegaan in ons depot in Puurs en retour naar Frankrijk om een '‹'‹reden die ik niet ken gestuurd (waarschijnlijk een labelprobleem).Volgens het systeem zie ik echter dat het pakket naar onze diensten is teruggekeerd en vandaag rond 10:29 uur bij U zou afgeleverd zijn, wat wordt bevestigd door de geolocalisatie van de camionette van de chauffeur op het moment van leveringMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform