Terug

Pakket zit vast in het depot

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/04/2024

Beste,Op 29 maart heb ik een pakket binnengebracht in een GLS parcel shop te Gullegem.Op 2 april kreeg ik een bericht van GLS dat mijn pakket met het nummer67650129390 te lang was en het dus terug zou gestuurd worden naar mijn adres.Op 10 april merkte ik op dat er 2 tickets va GLS in mijn brievenbus zaten met de melding dat ik afwezig was tijdens het bezorgen van het pakket, echter heb ik daar geen email over ontvangen, nog van verzending , nog van afwezigheid Vervolgens heb ik via mail meerdere malen contact proberen te maken om zo te weten wat er moet gebeuren om mijn pakket te kunnen ontvangen of om het eventueel zelf te komen ophalen.Op vraag van GLS het ik een volmacht gegeven tot levering wanneer er iemand niet thuis is, ook heb ik eenalternatief afleveradres doorgegeven maar dan stopt het.Graag wil ik weten hoe het pakket bij mij terecht kan komen.

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: G. D.

16/04/2024

Beste Mhr De VooghtUw pakket ligt momenteel in magazijn in onze depot van Deinze.Ik forward uw mail naar mijn collega's uit Deinze om dit met U in rechtstreeks kunnen regelenMvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: G. D.

16/04/2024

Beste Mhr De VooghtHieronder communicatie van mijn collega'sMvgChristine

G. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

17/04/2024

Beste,Kan u alstublieft zien of mijn pakket al dan niet op weg is?Volgens de GLS app staat het nog maar eens in het depot.Vriendelijke groeten,Geert

GLS Belgium NV/SA

Naar: G. D.

17/04/2024

BesteUw collo is vandaag geleverd op14u23 en is naast woning in de carport afgeleverdMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform