Terug

Pakket zit vast in Depot

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

21/09/2023

Beste,Ik verwacht een pakket dat geleverd zou worden via GLS Belgium. Al sinds 8/9 staat er via de track & trace Excepted to be delivered during the day.Volgens mij zit het vast in het Depot in Puurs.Gegevens pakket:Parcel number 63409576313Track ID Zj6V08E1Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om conatct op te nemen, zonder resultaat helaas. Ik heb dit pakket uiterst morgen nodig, daarna vertrek ik voor een lange tijd op vakantie.Kan ik dit pakket zelf komen afhalen in het Depot in Puurs?

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. M.

25/09/2023

BesteOnze oprechte excuses voor het ongemak.Na onderzoek werd uw pakje helaas niet teruggevonden.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.MvgInvestigationDesk TeamChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform