Terug

Pakket zit niet in de locker

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. J.

Naar: GLS Belgium NV/SA

07/02/2023

Beste, Ik bestelde een pakket en dit zou via GLS gebracht worden. Nu kreeg ik een mail dat het pakketje in de locker zou afgeleverd zijn, maar wanneer ik de QR-code of de code invoer bij de locker krijg ik de melding dat deze niet in de locker zit. Wanneer ik de track and trace gebruik krijg ik een andere melding dat mijn pakket niet in de locker, maar in een parcelshop is geleverd. Echter krijg ik voor de rest geen verdere informatie. Ik weet dus niet waar mijn pakketje afgeleverd is en krijg geen verdere informatie via de klantendienst. Ik heb al contact opgenomen via Bpost die de cubee locker beheert. Volgens hen zou het pakje niet in de automaat zitten, maar inderdaad ergens geleverd zijn in een winkel. Voor de rest kan ik geen verdere informatie terugvinden.Ik zou graag geholpen worden om mijn pakje op te sporen.Met vriendelijke groeten,Lennert

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. J.

08/02/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag. Ik heb even contact opgenomen met het betrokken leverdepot om na te gaan waar uw pakje afgeleverd werd.Deze werd niet in een Cubee geleverd maar wel bij een buur op het volgende adres: Zamanstraat 28 in Sint Niklaas.Laat ons zeker weten indien dit niet het geval zou zijn.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. J.

09/02/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag. Ik heb even contact opgenomen met het betrokken leverdepot om na te gaan waar uw pakje afgeleverd werd.Deze werd niet in een Cubee geleverd maar wel bij een buur op het volgende adres: Zamanstraat 28 in Sint Niklaas.Laat ons zeker weten indien dit niet het geval zou zijn.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. J.

09/02/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag. Ik heb even contact opgenomen met het betrokken leverdepot om na te gaan waar uw pakje afgeleverd werd.Deze werd niet in een Cubee geleverd maar wel bij een buur op het volgende adres: Zamanstraat 28 in Sint Niklaas.Laat ons zeker weten indien dit niet het geval zou zijn.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

L. J.

Naar: GLS Belgium NV/SA

09/02/2023

Beste,Bedankt om zo spoedig te antwoorden. Ondertussen had ik zelf al ontdekt dat het pakje was aangekomen bij een buur. Het zou voor toekomstige klanten van jullie wel makkelijker zijn mochten wij een mail krijgen dat het pakje bij een buur werd afgeleverd i.p.v. dat deze in de cubeelocker werd geleverd.Hartelijk dank voor uw hulp.Met vriendelijke groeten,Lennert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform