Terug

Pakket wordt vastgehouden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. A.

Naar: UPS

06/09/2021

Beste , ik bestelde via amazon een pakket waar ik extra voor betaalde voor snelle levering. Een dag later krijg ik een mail dat UPS op 6-8-2021 gingen leveren. Sinsdien heb ik reeds emails gestuurd, al 2 maal telefonisch contact gehad maar krijg enkel te horen dat ze een mail gaan sturen wat het probleem is. Krijg dus niets, pakket wordt elke dag ingescant in Brussel maar verder niets. Ik ben het beu, ik ga geen 3de maal bellen voor dezelfde uitleg en dan niks doen. Ik vind dit niet normaal meer voor een firma als UPS. Indien ze weigeren te leveren dan moeten ze mijn pakket maar terugbetalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform