Beste Marleen,
Bedankt voor het contacteren van onze service via het platform van Testaankoop.
Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent betreffende onze service.
Alle klachten worden opgenomen, zelfs indien u de ontvanger bent.
Wel vragen we de afzenders te contacteren in geval van verlies of niet ontvangst, omdat we dan het nodige door krijgen voor het opstarten van een officiëel dossier.
Wij vergoeden de afzenders via hun transportbedrijf, (DPD,Chronopost,...)
Klachten betreffende de bezorgers die dadelijk in een afhaalpunt leveren zonder eerst bij de klant langs te gaan worden geregistreerd, zodat we een duidelijk overzicht krijgen van de chauffeurs die zich niet aan de gevraagde regels houden, zodat ze hierover achteraf worden aangesproken.
Wij danken u voor uw melding aan DPD, dit draagt bij aan het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.
Ik wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,
Nathalie
DPD Team
Customer Care
DPD (Belux) NV
--------------------