Terug

Pakket wordt nooit geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: DPD Belgium

23/10/2024

Beste, Indien de levering van een pakket gebeurt door DPD, moeten het pakket niet verwachten. Nooit komen ze tot bij ons. Je kan hier zelf ook geen klacht op neerleggen want je bent geen klant van hen dat is de verzender. Wij moeten nu wel de auto nemen en dit pakket morgen gaan ophalen. Dit is geen service en wij blijven in de kou staan.

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: M. C.

23/10/2024

Beste Marleen, Bedankt voor het contacteren van onze service via het platform van Testaankoop. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent betreffende onze service. Alle klachten worden opgenomen, zelfs indien u de ontvanger bent. Wel vragen we de afzenders te contacteren in geval van verlies of niet ontvangst, omdat we dan het nodige door krijgen voor het opstarten van een officiëel dossier. Wij vergoeden de afzenders via hun transportbedrijf, (DPD,Chronopost,...) Klachten betreffende de bezorgers die dadelijk in een afhaalpunt leveren zonder eerst bij de klant langs te gaan worden geregistreerd, zodat we een duidelijk overzicht krijgen van de chauffeurs die zich niet aan de gevraagde regels houden, zodat ze hierover achteraf worden aangesproken. Wij danken u voor uw melding aan DPD, dit draagt bij aan het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform