Terug

Pakket wordt niet meer gescand, verloren?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/08/2023

Pakket werd twee dagen op rij vanuit GLS depot verzonden. Staat ondertussen al 2 dagen op in levering, met bericht dat het afgelopen vrijdag geleverd wordt. Geen updates meer via trackinglink. Waar is mijn pakket? Wanneer mag ik het verwachten?

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. K.

07/08/2023

Beste,Kan u ons uw GLS pakketnummer bezorgen aub?In uw printscreen is er geen pakketnummer te zien.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. K.

07/08/2023

Beste,Kan u ons uw GLS pakketnummer bezorgen aub?In uw printscreen is er geen pakketnummer te zien.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform