BesteAllereerst jullie klantendienst voor ontvangers is waardeloos. Ik heb de afgelopen 9dagen meermaals berichten gestuurd en kreeg telkens een ander antwoord. De laatste dagen antwoordde men mij dat het pakket owv de grote drukte vertraging opgelopen had. De webshop daarentegen kreeg een foto van mijn pakket in de locker van BPOST als bewijs! Ik ben opnieuw naar de lockers gegaan met mijn parcel nummer. Het scherm geeft aan dat dit pakje nog niet aangekomen is. Ik bel naar Bpost, zij vinden niets terug met mijn parcel nummer en zeggen dat ik een afhaalcode nodig heb. Toevallig komt de postbode voorbij om pakjes op te halen. Ik spreek haar aan ze raad me aan om naar het postkantoor te gaan. Ondertussen ook nog telefonisch contact gehad met jullie klantendienst na 3-4x doorverbonden te worden zou ik terug gebeld worden. Half uurtje later krijg ik een bericht op mijn voicemail (want ik was ondertussen al in het postkantoor) dat ze me niet konden helpen dat ik maar moest wachten tot het pakket terug naar de afzender gestuurd wordt na 10 dagen. De dame in het postkantoor gaf me nog het nummer van Bpost. Zij konden mij meteen vertellen dat zij niet in jullie lockers kunnen. De Bpost medewerker wist wel dat ik normaal bij aflevering van mijn pakket een QR-code zou moeten ontvangen via mail van jullie. Is het mogelijk dat mijn pakje bij levering niet goed gescand is waardoor deze in de track and trace niet als afgeleverd staat en ik dus nooit mijn afhaalcode ontvangen heb?! Mijn pakje staat nog steeds niet afgeleverd en niemand kan de locker openen of de juiste afhaalcode geven. Ik hoop dat het pakje tenminste ook teruggezonden wordt en niet dat het voor onbepaalde duur in de locker blijft zitten. Want ik wil graag een terugbetaling krijgen van de webshop en dit zal onmogelijk zijn als de goederen niet terug bij hen terechtkomen (in goede staat!).