Terug

Pakket wordt niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: GLS Belgium NV/SA

15/04/2024

BesteIk bestelde via webshop een pakketje. Aangezien ik niet thuis ging zijn op moment van levering koos ik voor levering in parcel lockers (ism bpost). Het pakketje werd aangemeld door de webshop en zou een dag later in de lockers geleverd worden. Dit gebeurde niet. De track and trace werd niet meer aangepast. Ik nam contact op met de klantendienst en kreeg al snel antwoord dat het pakket geleverd werd. Ik ging met mijn code nar de lockers. Pakket niet geleverd. Opnieuw contact opgenomen met GLS. Ze gingen uitzoeken via.het depot waar mijn pakje is. Ondertussen met de webshop contact opgenomen of ook zij labgs hun kant konden informeren. Dit deden ze meteen de volgende werkdag. Zelfde antwoord terug: mevrouw pakje is aangekomen in de lockers. Opnieuw naar de lockers met mijn paketcode. Pakje is weer niet aangekomen. Ik ben er vrij zeker van dat ze op dit moment niet weten waar mijn pakje is... pakket met aankoopwaarde van 100€!!!

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. P.

16/04/2024

Beste Mhr PaulussenIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo te lokaliseren.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was hij wel op het CUBEE LOCKER adres op moment van levering.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.MvgChristine

K. P.

Naar: GLS Belgium NV/SA

18/04/2024

BesteAllereerst jullie klantendienst voor ontvangers is waardeloos. Ik heb de afgelopen 9dagen meermaals berichten gestuurd en kreeg telkens een ander antwoord. De laatste dagen antwoordde men mij dat het pakket owv de grote drukte vertraging opgelopen had. De webshop daarentegen kreeg een foto van mijn pakket in de locker van BPOST als bewijs! Ik ben opnieuw naar de lockers gegaan met mijn parcel nummer. Het scherm geeft aan dat dit pakje nog niet aangekomen is. Ik bel naar Bpost, zij vinden niets terug met mijn parcel nummer en zeggen dat ik een afhaalcode nodig heb. Toevallig komt de postbode voorbij om pakjes op te halen. Ik spreek haar aan ze raad me aan om naar het postkantoor te gaan. Ondertussen ook nog telefonisch contact gehad met jullie klantendienst na 3-4x doorverbonden te worden zou ik terug gebeld worden. Half uurtje later krijg ik een bericht op mijn voicemail (want ik was ondertussen al in het postkantoor) dat ze me niet konden helpen dat ik maar moest wachten tot het pakket terug naar de afzender gestuurd wordt na 10 dagen. De dame in het postkantoor gaf me nog het nummer van Bpost. Zij konden mij meteen vertellen dat zij niet in jullie lockers kunnen. De Bpost medewerker wist wel dat ik normaal bij aflevering van mijn pakket een QR-code zou moeten ontvangen via mail van jullie. Is het mogelijk dat mijn pakje bij levering niet goed gescand is waardoor deze in de track and trace niet als afgeleverd staat en ik dus nooit mijn afhaalcode ontvangen heb?! Mijn pakje staat nog steeds niet afgeleverd en niemand kan de locker openen of de juiste afhaalcode geven. Ik hoop dat het pakje tenminste ook teruggezonden wordt en niet dat het voor onbepaalde duur in de locker blijft zitten. Want ik wil graag een terugbetaling krijgen van de webshop en dit zal onmogelijk zijn als de goederen niet terug bij hen terechtkomen (in goede staat!).

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. P.

26/04/2024

Beste Mhr PaulussenMijn excuses voor mijn late reactieNa onderzoek werden uw pakje helaas niet teruggevonden, we hebben dit proberen om alle de manieren te recupereren via CUBEE maar helaas zonder succes.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.Ze zullen dus ook een vervang zending of creditering naar U kunnen sturen.Nogmaals onze oprechte excusesMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform