Beste , ik bestelde in Nederland bij een webwinkel iets dat zou bezorgd worden door PostNL. Afgelopen week kreeg ik melding : je pakket zal dinsdag worden geleverd. Deze termijn was perfect op tijd. Maar voor 5 dagen op rij werd via de app en mail geïnformeerd dat het bezorgmoment niet behaald ging worden en de dag nadien zou gebeuren. Dinsdag niet , woensdag niet , donderdag niet , vrijdag niet en ook zaterdag niet. Dat een bezorgmoment 1 of 2 dagen niet behaald kan worden, daar kan ik best inkomen. Maar 5 dagen op rij is echt van het goede teveel. Het ergste vind ik dat ik 3 van de 5 dagen bestelwagens met bezorgers van PostNL bij de buren pakketjes zag leveren. Ik hoop dinsdag mijn pakketje te ontvangen en dat het aantal dagen niet naar 6 of meer zal oplopen dat de levering niet kan gebeuren. De webwinkel zelf kan hier niets aan veranderen en hebben al hun excuses aangeboden maar het ligt aan PostNL en niet aan hun. Met vriendelijke groeten Nico