Terug

pakket wordt niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. J.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/11/2023

Beste, ik bestelde via een webshop een pakket dat geleverd zou worden via GLS.Een bericht gekregen van GLS dat het pakket op vrijdag 3 november geleverd zou worden. Een mail gekregen dat er niemand thuis was en maandag opnieuw geleverd zou gaan worden. Op maandag hetzelfde verhaal: niet geleverd omwille van niemand thuis. Op beide dagen is er iemand de hele dag thuis aanwezig geweest. niemand gezien, niemand komen aanbellen. Hieromtrent een mail gestuurd naar GLS. Antwoord was: dit onderwerp is afgesloten. Met andere woorden: totaal niet geholpen. Daarna mijn leveringsvoorkeur veranderd naar leveren in GLS leveringsdepot. Vandaag een mail gekregen dat mijn pakket niet geleverd kan worden omwille van een anomalie. Ondertussen een mail gestuurd naar GLS met de vraag wat het probleem is. Geen antwoord.Dus ik weet nog altijd niet waar mijn pakket is en wanneer de levering gaat plaatsvinden.Graag had ik meer informatie gehad waar mijn pakket is en natuurlijk een zo snel mogelijke leveringGroetenRonnie

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: R. J.

10/11/2023

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik zie in ons systeem dat uw parcel is op de parcel shop op 08/11 geleverdMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform