Terug

Pakket wordt niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/09/2023

Beste Ik verwacht sinds maandag 25/9 een dringende levering. Sinds die dag ontvang ik elke dag twee berichten van Gls per mail: 1) bericht dat het pakket eraan komt en dat het in een afhaalpunt beschikbaar zal zijn bij afwezigheid en 2) bericht dat het pakket is teruggestuurd naar het depot owv afwezigheid. Ik ben elke dag thuis geweest. Toch wordt doorgegeven dat ik afwezig was. Bovendien krijg ik geen mogelijkheid om het pakket in een afhaalpunt op te pikken. Via het online contactformulier stuurde ik twee maal een vraag. Die wordt meteen als “afgesloten “ bestempeld. Nochtans heb ik nog geen antwoord ontvangen op mijn vraag waarom het pakket niet in een ophaalpunt beschikbaar is. Ik word maw aan het lijntje gehouden. Graag asap een antwoord mbt de levering

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. V.

28/09/2023

Beste,Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte van het vervolg van deze zending.MvgChristine

M. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/09/2023

Beste mevrouw Dank voor de opvolging. Het pakket is vandaag geleverd. Groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform