Terug

Pakket wordt niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. T.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/06/2023

Beste, ik bestelde meer dan een week geleden iets online uit het buitenland. Sinds de ontvangst van GLS ontving ik verscheidene mails over het traject van het pakket. Gisteren (donderdag 1 juni) zou het pakket geleverd worden, ookal vermeldt GLS online dat ze een richtuur geven werd er bij mijn track & trace gewoon vermeld dat ze het in de loop van de dag zouden leveren. Donderdag werd er niets ontvangen, en er is geen mail verzonden over dat de levering al dan wel of niet was gelukt. Vrijdagochtend kreeg ik dezelfde mail. Vandaag zou het pakket geleverd worden. Vrijdagavond is er nog altijd geen pakketje te bespeuren, noch een mail terug te vinden over een levering die al dan niet gelukt is... Ik zou graag hebben dat mijn pakketje zo snel mogelijk geleverd wordt op het opgegeven adres (dat aangevuld is met een veilige plaats indien er niemand aanwezig is).Ik heb nog geen stappen ondernomen naar het bedrijf toe aangezien zij blijkbaar moeilijk te bereiken zijn en nauwelijks antwoorden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform