Terug

Pakket wordt gegijzeld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

30/11/2021

Beste, Ik bestelde 18/11/2021 een pakket hooi uit Oostenrijk. De trip tot België verliep vlekkeloos zoals normaal.Volgens track & trace is mijn pakket sinds 25/11, bijna een week geleden in Tongeren op het depot.Op mails en contactformulier wordt er gewoon niet geantwoord, en niemand neemt de telefoon op onder het mom van thuiswerk.Dit is echt geen service. En ik wil zo snel mogelijk mijn pakket ontvangen.

Berichten (11)

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. C.

30/11/2021

Beste,Eerst en vooral onze excuses voor het ongemak.Het is wegens drukte bijzonder moeilijk om alle levering en mails tijdig te beantwoorden.Uw pakje heeft vertraging opgelopen en ligt momenteel in ons depot te Tongeren.Ik contacteer hen en vraag om de levering zo spoedig mogelijk uit te voeren.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

K. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

01/12/2021

Bedankt voor de snelle reactie.Er is een dag later echter nog steeds geen beweging in mijn pakket gekomen. En zeker met het nieuws van deze morgen begin in echt het vertrouwen in GLS te verliezen. Is er nog hoop voor mijn pakket?

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. C.

01/12/2021

Beste,Zoals doorgegeven hebben wij momenteel vertragingen.Wij doen zo snel mogelijk het nodige, maar ik kan voorlopig geen leverdatum bezorgen.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

K. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/12/2021

Beste,Mijn pakket ligt inmiddels al 12 dagen op jullie depot, zonder ook maar een greintje informatie over wat er aan de hand is. Het enige dat ik steeds te horen krijg is, we hebben vertraging. Dit pakket ligt bij jullie van voor de feestperiode en voor alle dingen die in het nieuws geweest zijn.Ik had graag geweten of jullie mijn doos van ongeveer 1m50 en 15kg überhaupt nog vinden.Met vriendelijke groet,Kristel Coolen

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. C.

06/12/2021

Beste,We wensen ons te excuseren, wij hebben enorme vertragingen momenteel.We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium E finance.claims@gls-belgium.comwww.gls-group.com

K. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

14/12/2021

Beste,Mijn pakket is nu bijna een maand geleden besteld. Het ligt nu ondertussen bijna 3 weken op het depot in Tongeren. Alle begrip voor vertragingen, maar 3 weken zonder dat iemand er naar omgekeken heeft? Dit pakket is besteld vóór alle black friday en sinterklaas drukte.Wanneer krijg ik dit eindelijk geleverd?

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. C.

14/12/2021

Collega's,Klant test aankoop. is deze zoek? Beschadigd?

K. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/12/2021

Beste,Is er inmiddels nieuws over mijn pakket? Er staat nu al 3 weken dat het op het depot in Tongeren zou liggen. Het is een hele grote doos van 15kg, het lijkt mij niet echt makkelijk om dit te misplaatsen. Ik zou het toch echt graag eens zien verschijnen nu.Met vriendelijke groet,Kristel Coolen

K. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

20/12/2021

Beste,Mijn pakket geeft nu al bijna een maand aan op het depot in Tongeren te liggen. Klantenservice reageert helemaal niet meer. Komt mijn pakket nog, of is het kwijt?

K. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

21/12/2021

Beste KellyAls u op berichten van andere klanten kan reageren, zou ik het zeer op prijs stellen als u ook eindelijk mijn klacht zou kunnen behandelen.mvgKristel Coolen

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. C.

21/12/2021

Beste,Bedankt voor u mail. Ik kan me vergissen, maar dit is de eerste communicatie die ik van u krijg.We hebben van uw pakje geen scanning meer sinds 25/11, dit wil zeggen dat het pakje zoek is.Ik raad u aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze u een nieuw pakje kunnen versturen.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform