Terug

Pakket werd teruggestuurd naar de afzender

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: DPD Belgium

29/04/2024

Beste, Ik bestelde een pakket bij Naduvi. Op de dag van levering was ik niet thuis, dus koos ik een pick-up point voor levering. Ik kreeg een mail waar duidelijk in vermeld staat dat het pakket daar beschikbaar zou zijn tem 1/05/2024. Vandaag, 29/04/2024, wil ik het pakket gaan ophalen en blijkt het teruggestuurd te zijn naar de afzender. Hier is geen duidelijke verklaring en reden voor, alsook is hier geen communicatie omtrent gebeurd!

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: S. V.

30/04/2024

Beste test-aankoop,Bedankt voor deze melding.Wat de ontvanger zegt klopt helaas.Het pakket werd wel degelijk geleverd in de parcelshop op 24/04.De parcelshop bediende heeft echter het pakket per ongeluk de dag nadien ingescand dat de ontvanger er niet is omgeweest en hierdoor wij een melding kregen om het pakket al op 25/04, de dag nadien dus al terug op te halen wat ook gebeurd is en retour afzender werd gestuurd.Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.De verzender kan hiervoor een creditnota aanvragen voor de verzend- en retour kosten aan DPD Nederland.Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u nog een fijne dag toe.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DarioDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform