Terug

Pakket werd niet geleverd en onmiddellijk naar postpunt gebracht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Post NL

31/08/2022

BesteIk bestelde twee zaken via twee verschillende website. Het toeval wou dat beide pakketjes via PostNL op dezelfde dag zouden toekomen op mijn werk. De omgeving rond mijn werk kent echter enkele wegenwerken, waardoor er een omleiding met de auto (of een kleine wandeling) noodzakelijk is om correct te kunnen leveren. Ondanks de werken komen er nog steeds pakketjes toe.Op de dag dat de pakketjes zouden toekomen, stond de deur van de school open, er was namelijk veel bedrijvigheid (29 augustus) en was de receptie bemand. Ik kreeg echter een bericht dat er niemand was en dat het pakket naar een postpunt zou gaan. Er werd in de brievenbus ook geen briefje gestoken met de melding dat er niemand was en dat het pakketje elders geleverd zou worden.Ik vind dit totaal geen correcte service.Vriendelijke GroetJanos Braem

Berichten (3)

Post NL

Naar: J. B.

06/09/2022

Beste Janos Braem,Mijn verontschuldiging voor het late antwoord op uw mail. Bij het nakijken van de barcode:3SYFSL7835084, heb ik gezien dat het pakket is afgehaald bij het afhaalpunt:Total Sint-Michiels, Koningin Astridlaan 270, 8200 Brugge, op:03-09-2022 . Blijft het onduidelijk? Neem dan contact op met de verzender voor een passende oplossing. Mocht u naar aanleiding van bovenstaande toch nog vragen hebben, kunt u uiteraard altijd reageren op deze mail.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,IngridKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

J. B.

Naar: Post NL

10/09/2022

Beste Post NLHet pakket is inderdaad toegekomen, omdat ik het zelf ging gaan halen. Maar het punt is dat jullie nagelaten hebben om het pakket op de plaats van bestemming af te leveren. Onze school was open, je kan er perfect geraken, ondanks de wegenwerken. Ook andere pakketjes kwamen toe op onze school, ondanks de werken.Toch is de bestuurder direct naar de Total gereden.Dit heeft op maandag plaatsgevonden, maar op zaterdagavond al moest het pakket afgehaald worden. Dit is een zeer korte termijn. Ik zou dan ook graag als klant een schadevergoeding ontvangen van 4,50 EUR.Met Vriendelijke GroetJanos Braem

Post NL

Naar: J. B.

14/09/2022

Geachte Heer Janos Braem,Ref:3SYFSL7835084Dank u wel voor het ontvangen van uw mail.Ik zie in ons systeem dat u op 3/9 om 15:29 uur inderdaad uw zending al op het afhaalpunt heeft ontvangen.In ons systeem kan ik ook zien dat u telefonisch ook een klacht heeft ingediend tegenover deze chauffeur.Onze chauffeurwerd hierover op het matje geroepen maar vertelde dat er wegenwerken waren en dat hij dus nietop uw adres is geraakt waarvoor hij bij deze zijn excuses aanbied.Ondertussenzouden deze wegenwerken achter de rug zijn en de chauffeur zal dan de zendingen zoals het hoort bij u dan in de toekomst bezorgen.Steeds tot uw dienst,Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,PatrickKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform