Beste Karen,Dank voor het verstrekken van het DPD tracking nummer. Het spijt ons zeer dat u herhaaldelijk uw pakketten niet heeft ontvangen , het lijkt erop dat de chauffeur uw zendingen steeds verkeerd aflevert. Wij kunnen u verzekeren dat wij dit intern met de betrokken chauffeur zullen bespreken.Bij verder nazicht van de GPS cordinaten blijkt dat het pakket geleverd zou zijn op Sterrestraat 15 in Koekelare, waar het voor het laatst gescand werd als bezorgd. Mogelijk is het pakket in uw brievenbus afgeleverd. Hieronder vindt u een foto die door de bezorger is gemaakt bij de levering, maar het is niet duidelijk in welke brievenbus het pakket is achtergelaten. Herkent u deze plaats?05112144070000Aangezien u aangeeft dit pakket en vorige zendingen niet te hebben ontvangen, raden we u aan om contact op te nemen met de afzender met de melding om DPD NL te contacteren voor een schadeclaim op te starten. De afzender is bevoegd een claimonderzoek starten om te achterhalen wat er met het pakket is gebeurd en een schadevergoeding aanvragen bij DPD. We zullen intern ook een onderzoek starten met de informatie die we hebben. Om het schadedossier correct af te handelen hebben we documenten nodig van de afzender, waaronder een verklaring van niet ontvangst die u kunt invullen en aan de afzender kunt bezorgen.Een kopie van dit document vindt u als bijlage.Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen u een prettige dag verder.Met vriendelijke groetenSincres salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------