Terug

Pakket werd meermaals verstuurd door bedrijf maar nooit ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: DPD Belgium

13/05/2024

Beste, ik bestelde producten via govvy op mijn naam en adres. Het pakket werd niet afgeleverd, het bedrijf deed 3 pogingen om te versturen maar werd nooit afgeleverd. De laatste maal werd het product als afgeleverd genoteerd maar tot op de dag van vandaag(ruim 1 maand na de eerste geplande levering werd niets ontvangen. Ook niet op het parcelpunt.

Berichten (6)

DPD Belgium

Naar: K. V.

13/05/2024

Beste Karen,Bedankt voor het contacteren van onze service.Het spijt me te horen dat de levering van uw pakket niet naar wens verliep.Kan u mj het correct pakket nummer geven, 051124407000 is niet volledig, er ontbreek een nummer, zodat ik dit nakijk?Bij voorbaat dank.Ik wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

K. V.

Naar: DPD Belgium

13/05/2024

Beste, zal wss over verschillende verzendnummers gaan aangezien het meerdere keren opnieuw werd verstuurdMaar 1 van de verzendnummers is 05112144070000Op naam van Karen van overberghe Sterrestraat 15 bus 6 8680 koekelare

DPD Belgium

Naar: K. V.

15/05/2024

Beste Karen,Dank voor het verstrekken van het DPD tracking nummer. Het spijt ons zeer dat u herhaaldelijk uw pakketten niet heeft ontvangen , het lijkt erop dat de chauffeur uw zendingen steeds verkeerd aflevert. Wij kunnen u verzekeren dat wij dit intern met de betrokken chauffeur zullen bespreken.Bij verder nazicht van de GPS cordinaten blijkt dat het pakket geleverd zou zijn op Sterrestraat 15 in Koekelare, waar het voor het laatst gescand werd als bezorgd. Mogelijk is het pakket in uw brievenbus afgeleverd. Hieronder vindt u een foto die door de bezorger is gemaakt bij de levering, maar het is niet duidelijk in welke brievenbus het pakket is achtergelaten. Herkent u deze plaats?05112144070000Aangezien u aangeeft dit pakket en vorige zendingen niet te hebben ontvangen, raden we u aan om contact op te nemen met de afzender met de melding om DPD NL te contacteren voor een schadeclaim op te starten. De afzender is bevoegd een claimonderzoek starten om te achterhalen wat er met het pakket is gebeurd en een schadevergoeding aanvragen bij DPD. We zullen intern ook een onderzoek starten met de informatie die we hebben. Om het schadedossier correct af te handelen hebben we documenten nodig van de afzender, waaronder een verklaring van niet ontvangst die u kunt invullen en aan de afzender kunt bezorgen.Een kopie van dit document vindt u als bijlage.Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen u een prettige dag verder.Met vriendelijke groetenSincres salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

K. V.

Naar: DPD Belgium

15/05/2024

Hallo, dit is niet mijn brievenbus... Mijn brievenbus is een blok met nog 11 brievenbussen aan vast ik verstrek u straks fotos

K. V.

Naar: DPD Belgium

15/05/2024

Mijn adres is ook Sterrestraat 15 bus 6 dus in appartementsgebouw

DPD Belgium

Naar: K. V.

15/05/2024

Beste Karen,Bedankt voor de aanvullende informatie, klopt wij hebben uw adres gegevens en vermoeden dan ook dat uw pakket verkeerd is afgeleverd. Reden te meer voor de afzender om een ??klachtonderzoek te starten bij DPD. Heeft u contact opgenomen met govvi hieromtrent?Wij zijn een intern reeds een onderzoek gestart. Maar zoals eerder aangegeven is het noodzakelijk dat de afzender een klacht indient bij DPD NL om dit dossier correct af te kunnen afhandelen. Indien DPD de zending niet kan rechtzetten, dient er een schadevergoeding te worden uitgevoerd dit kan alleen in overleg met de afzender.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.We wensen u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform