Terug

Pakket voor iemand anders fout aangeleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. H.

Naar: GLS Belgium NV/SA

23/02/2024

Beste, Een pakket voor iemand anders werd bij mij geleverd in december vorig jaar. Ik heb verschillende keren contact gehad met GLS customer service, onder ticket met ref GCS-159796. Elke keer hetzelfde antwoord gekregen van Bryan Kerbusch: We asked for a pick-up again. Ondertussen geen pick-up gebeurd - ik heb het pakket nog altijd! Ik vroeg of ik het kon nemen naar een GLS depot, dat jullie het kunnen oplossen, niet mij. Geen antwoord gekregen!Iemand wacht dus meer dan twee maand op hun pakket! En nul opvolging door jullie.Wat gebeurt nu?

Berichten (5)

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. H.

26/02/2024

BesteOnze oprechte excuses - ik doe de nodige om de afhaling terug te openen en deze zeker laten uitvoerenMvgChristine

A. H.

Naar: GLS Belgium NV/SA

27/02/2024

Bedankt Christine. Ondertussen inderdaad heb ik bericht gekregen dat de ticket weer actief is, maar nog niks gehoord ivm pick-up.Gr,Alex

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. H.

27/02/2024

BesteIk stuur een reminder naar depot om dit zeker op te volgenMvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. H.

12/03/2024

BesteIk krijg vandaag informatie van depotMvgChristine

A. H.

Naar: GLS Belgium NV/SA

12/03/2024

Bedankt. Pakket werd inderdaad 1 maart bij mij opgehaald.mvg,Alex


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform