Terug

Pakket volgens mail geleverd in GLS parcel locker, maar bij ophalen niet beschikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

25/07/2023

Beste, mijn dochter bestelde bij Shein. Bij levering door GLS was er niemand thuis, dus moesten we een alternatieve levering kiezen. We kozen voor levering in de Gls Parcel locker te Koralenhoeve 10 in Wommelgem. Gisterenavond kreeg ik een mail dat het pakje geleverd is en ik het kan ophalen met een QR code. Bij het scannen van de QR code en ingeven van de code kreeg ik echter de melding dat het pakje niet beschikbaar is. Zowel de tracking voa GLS, als via de app van Bpost zeggen nochtans dat het pakje geleverd is op dat adres... Hoe kan ik toch nog aan mijn pakje geraken? Ik heb proberen te bellen, maar zonder succes en ik heb via het contactformulier dezelfde vraag gesteld.

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: E. V.

27/07/2023

BesteOnze excuses voor het ongemakWe nemen rechtstreeks contact op met CUBEE/Bpost die deze BOXE'S beheert, zodat ze in hun systeem nagaan wat de anomalie is waardoor U uw goederen niet kunt terugvinden.We komen bij U terug zodra we meer informatie hebben.MvgInvestigationDesk Team (Christine)

E. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

30/07/2023

Beste, wij namen al contact op met Bpost en volgens hen is de box gereserveerd, maar leeg. Ondertussen kreeg mijn dochter (Maya Boey die de bestelling plaatste) een herinnering om het pakje zo snel mogelijk te gaan ophalen, want dat het anders teruggestuurd zal worden. Ik ben al elke dag sinds de mail dat het pakket geleverd is gaan proberen, maar helaas blijf ik steeds dezelfde melding krijgen. Op onze mail die we rechtstreeks stuurden naar GLS via het contactformulier (met foto's bij), werd nog steeds niet gereageerd! Wij vertrekken ook bijna op vakantie, dus het wordt wel dringend.

GLS Belgium NV/SA

Naar: E. V.

01/08/2023

BesteEen dringende reminder werd naar onze bezorgdepot gemaildWe laten U asap iets wetenMvgInvestigationDesk Team (Christine)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform