Terug

Pakket verstuurd van 125€ en niet aangekomen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. L.

Naar: bpost

08/04/2024

BesteIk stuurde nieuwe loopschoenen retour twv 125€ en betaalde hiervoor 11,60€ in het postpunt Bpost (Spar Hofstade). Alles werd handmatig ingevuld van het retourticket en ik liet het pakje achter op 29/3. Het pakje is nog steeds niet aangekomen. Ik ben dus zowel het geld van mijn nieuwe schoenen kwijt als de verzendkosten. Ik nam vandaag dan contact op met Bpost met de vraag om adhv mijn afleverbewijs dit na te kijken. Daar krijg ik gewoon de melding, meneer dit valt niet na te kijken, je betaalde amper 11,60€ verzending en dus is het jouw fout dat er geen track en trace is. Dit werd me nooit voorgesteld om dit mét of zonder te doen. Ik moest mijn e-mailadres ingeven en heb ook nooit iets ontvangen van vertrek of dus aankomst. Dit kan toch zo maar niet? Ik heb een colisnummer en er wordt niets mee gedaan... Ik denk toch dat dit geen klein geld is 11,60€ verzending naar Nederland. Dat ze dan zo reageren dat het mijn fout is, daar kan ik totaal niet bij. Zonder 1 oplossing voor te stellen.

Berichten (2)

bpost

Naar: T. L.

09/04/2024

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. U heeft uw pakje als een Bpack World Economy verstuurd, wat inhoudt dat er geen opvolging door Track and Trace mogelijk is. De aangebrachte U-barcode dient eigenlijk enkel voor de douaneformalitieten en biedt slecht een zeer beperkte opvolging. Er is geen vergoeding voorzien voor dit product conform onze algemene voorwaarden.In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,LevibpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-OVDVSLQ]

T. L.

Naar: bpost

09/04/2024

Bedankt voor deze waardeloze feedback. Identiek aan de manier waarop jullie jullie bankklanten behandelen. Doe zo verder! Wat is een consument nog waard eigenlijk?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform