Terug

Pakket vernietigd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. U.

Naar: VINTED

20/06/2024

Beste, Ik verkocht enkele items op vinted, de koper koos voor thuis bezorging met mondial relay. Mevrouw was echter niet thuis toen het pakketje aankwam en het werd direct terug naar mij (mijn postpunt) verzonden. Ik ontving hier verder geen info over en de tracking bleef op pakket in distributie staan. Ik belde meerdere malen naar mondial, niemand die me verdere info kon geven. Alsook vinted was geen hulp. Toen het pakket er na meer dan een week nog niet was ben ik naar mijn postpunt geweest. Het pakket stond niet in hun systeem. Vinted wist me te melden dat ze pas na 25 dagen iets konden doen. Ik belde intussen nogmaals naar mondial en die wisten me doodleuk te zeggen dat het pakket Een nieuwe tracking nr had. Nooit heb ik die info gekregen. Toen ze die tracking bekeken zagen ze dat het pakket vernietigd was. Ik wens hiervoor vergoed te worden. Ik had voor 58.60€ aan artikelen verkocht en wens dit bedrag te ontvangen. Mondial wil zijn verantwoordelijkheid niet opnemen terwijl zij mij de nieuwe tracking hadden moeten bezorgen. Alsook vinted had hen kunnen contacteren zodat ze mijn oproepen wat serieuzer namen of es moeite deden. Maar zoals gewoonlijk zijn zij niet te bereiken of krijg je een standaard mail die geen antwoord is op je vraag. Groeten, Sarah Uytterlinde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform