Terug

Pakket vermist

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. U.

Naar: Post NL

16/07/2024

Ik kocht op 2/7/24 een pop op Marktplaats, deze werd verzonden met PostNL,ik betaalde daar 19,5 euro voor . Ondertussen is mijn pak nog steeds niet aangekomen , het zou vermist zijn . De afzender wil mij niet verder helpen terwijl dit eigenlijk haar verantwoordelijkheid is . Ik heb zelf al meerdere keren via chat contact opgenomen met PostNL maar bots altijd op een muur omdat de afzender de klacht moet doen . Ik wil graag dat mijn pak terecht komt , heeft me 224,5 euro gekost . Het adres staat correct op het pak vermeld en de postbediende heeft het label in NL aangemaakt , tevens heb ik ook de track en trace code en foto's van het pak en de inhoud,maar ik kan deze nergens naartoe zenden omdat ik de ontvanger ben ,terwijl dit misschien wel heel belangrijk kan zijn als mijn pak alsnog gevonden wordt .

Bemiddeling door Testaankoop 18 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform