Terug

Pakket vermist, nooit geleverd. Zalando weigert terug te betalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: ZALANDO

26/06/2023

Op 12/06 bestelde ik een pakket met een totaalwaarde van €66.69. Dit werd niet binnen de afgesproken levertermijn geleverd, dus nam ik contact op. Er werd mij gevraagd om nog even te wachten, wat ik voor enkele dagen deed.Na enkele dagen nam ik opnieuw contact op. Er werd mij gezegd om nog even te wachten, omdat de laatste scan door Bpost nog maar 2 dagen oud was. Er werd mij gezegd om na 2 dagen opnieuw contact op te nemen, en als er dan geen beweging was in de zaak, dat ze het zouden onderzoeken.Na 2 dagen nam ik opnieuw contact op, en kreeg ik hetzelfde te horen. Wacht nog 2 dagen, pas vanaf dan kunnen ze mij echt helpen. Dit herhaalde zich in het totaal 5 keer, waarbij de medewerker van Zalando de uiterste deadline vooraleer ze het zouden oplossen gewoon verschoven met 2 dagen. Dit is nu, 7 dagen na de laatste scan door Bpost, wat door de vorige medewerkster écht als uiterste deadline werd beloofd, opnieuw gedaan. Ik moet gewoon wat langer wachten, ookal zei de medewerker dat mijn pakket waarschijnlijk verloren is gegaan.Wanneer ik ze er op wijs dat ze hun eigen collega's tegenspreken en ik al meermaals tot hun eigen deadlines heb afgewacht, sluiten ze de chat af.Ik heb al lang genoeg gewacht en heb al vaak genoeg de verschrikkelijk onbeleefde en onbehulpzame klantenservice gecontacteerd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform