Terug

Pakket Verloren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: bpost

31/01/2024

Beste,Ik gaf op 23/12 een pakket af bij Bpost voor een retourzending naar Swappie. Het retourlabel was van DHLExpress, terwijl BPost blijkbaar DHL Parcel is. Ik had het niet door. het pakket werd bij Bpost aanvaard en ingescand. Ondertussen gebeurt er niks meer. Zij kunnen niet zeggen waar het pakket is, zij sturen mij dit niet terug, het geraakt niet bij DHL en niet bij Swappie. Ik heb alle drie de partijen meermaals gecontacteerd, maar niemand kan mij helpen. Bij Bpost - Tracking code staat er : in verwerking, afgegeven door afzender in postkantoor en daar stopt het.

Berichten (2)

bpost

Naar: N. V.

01/02/2024

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-OD9UXKO]

N. V.

Naar: bpost

02/02/2024

BesteHet pakket werd door jullie ontvangen en ingescand. Er werd een track & trace code aangemaakt. Het pakket is dus in jullie bezit. Ongeacht of jullie de procedures volgen, jullie hebben dit pakket aan het loket ontvangen.Indien jullie het niet verder naar DHL kunnen bezorgen, kan het toch op zijn minst terug naar ons worden gestuurd. Ons adres staat vermeld.Waarom lukt dat niet?Graag uw feedback


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform