Terug

Pakket verloren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: bpost

21/01/2024

Ik had een pakket besteld bij Greenist.de op 21 dec en zou geleverd worden door Bpost op 30 dec daarna op 1 jan dan op 2 jan en op 4 jan sorry uw pekken is verloren

Berichten (2)

bpost

Naar: J. M.

23/01/2024

REF 1-52867056501Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,Loa¯c A.bpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel

J. M.

Naar: bpost

09/02/2024

Wij hebben van Greenist terug een pakket gekregen in de plaats van het verloren pakje


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform