Terug

pakket verloren na afgeven in ophaalpunt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Mondial Relay

20/04/2022

Beste,op 18/02/2022 verzende ik pakket 61252458 , Dit pakket werd nooit bezorgd, en ging verloren. pakket ter waarde van 170€In de systemen kan ik volgende lezen:21/02/2022 - in ontvangstname transporteur22/02/2022 - in ontvangstname in het agentschaptot op heden is pakket nooit afgeleverd.Na meerdere telefoons stelde jullie een onderzoek in, deze gaf geen resultaat.Ik had maar een verzekering moeten nemen is de boodschap, om mij in te dekken bij verlies.(meerkost)Pakket bevatte een defecte printer die retour ging voor herstelling naar leverancier. ook zo vermeld op pakket RETOUR REPAIR DOA3 weken geleden belde ik nog, er ging een terugbetaling uitgevoerd worden aangezien pakket verloren ging ter waarde van 25€ in mijn portaal van Mondial Relay. Deze terug betaling is tot op heden nog niet verschenen in mijn account pagina.Graag even alles nog eens na te kijken,Evt zending terug te zoeken !Terugbetalingen te regelen, indien echt niet meer gevonden kan worden.Even toelichten hoe dat een doos van 60 op 60 op 50 cm verloren kan gaan?mvg

Berichten (1)

Mondial Relay

Naar: L. V.

20/04/2022

Beste Mevrouw Vercammen,Dank u voor het sturen van het verzoek.Allereerst wil ik mij verontschuldigen voor het ongemak veroorzaakt door het verlies van uw pakket.De compensatie is vanmorgen door de klantendienst gevalideerd. Het bedrag van 25Eur zal binnen 3 tot 4 weken op de Mondial Relay rekening worden bijgeschreven.Met vriendelijke groeten,Frédéric VincartManager Customer Service DeskFixe:+ 32 (0)2340 06 10www.mondialrelay.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 20 avril 2022 10:42À: CustomerService.BE customerservice@mondialrelay.beObjet: Klacht - pakket verloren na afgeven in ophaalpunt - (CPTBE01506374-61)ATTENTION: Cet e-mail provient d'une personne externe à Mondial Relay. Ne cliquez pas sur les liens ou n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne connaissez pas l'expéditeur et que vous n'etes pas sa»r du contenu.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform