ik had een pakket verstuurd van België naar Peru, de T&T bleef maar staan op de status ontvangen in PostNL en plots wijzigt de status naar geannuleerd.Ik sta een half uur in de rij om te kunnen chatten met een medewerker en die kon me alleen maar zeggen dat de status geannuleerd is... T&T = CL131144974NL, ordernummer van het onderzoek 23832532.Op meerdere vlakken zijn hier fouten gebeurd, waarom bleef die T&T meerdere dagen op ontvangen staan, terwijl die allang op de vlieger moest zitten. De dame kan het pakket niet vinden, maar ook niet zeggen dat het verloren is.Eerst wordt gezegd dat ik pas na 28 dagen een klacht in kan dienen en daarna zegt ze dat ze het intern gaat doorsturen en dat me iemand binnen 3 dagen gaat opbellen. Binnen 3 dagen ga ik (misschien) weten of ze mijn pakket terug kunnen vinden.Me zeggen waar ik mijn pakket kan gaan ophalen kan ze ook niet, ach neen, want ze vindt het niet terug.. Zijn we nu echt in 2023 ?Heel erg misnoegd met deze service.Vandoorne Ewout