Beste, Ik bestelde bij bol.com op 30 november 2021 het volgende:Black Dragon Stuntstep - Vert Racer - Zwart/Brons op 30 november 2021. Het pakket zou zogezegd geleverd zijn op 3 december 2021 ondanks de status ‘Bezorgd’ niet vermeld staat bij het overzicht. Na meerdere chats en telefonische contacten werd mij op 9 december 2021 beloofd dat het pakket nog dezelfde dag opnieuw zou worden verstuurd met voorziene levering 10 december. Ik zou daarvan zowel telefonisch als via mail bevestiging krijgen op 9 december. Omdat ik op 10 december nog geen enkele reactie had gekregen heb ik opnieuw telefonisch contact genomen met bol.com. Nu kreeg ik te horen dat er zeker geen nieuw pakket zal worden geleverd, laat staan dat ik mijn geld terug krijg en al zeker niet omdat dit betaald werd met een cadeaukaart. Doordat het een zeer drukke periode is kan het weken tot maanden duren vooraleer ze weten wat er met het pakket gebeurd is. Ik heb gezegd dat ik het pakket niet meer wens daar ik dit ten laatste op 6 december moest hebben als sinteklaascadeau. Ik wil enkel mijn geld terug daar ik op geen enkele manier nog iets te maken wil hebben met bol.com, laat staan dat ik er ooit nog iets zou bestellen. Ik heb het volledig gehad met hun praktijken en het elke keer weer opnieuw andere uitvluchten zoeken zonder te zorgen voor een degelijke oplossing. Ik denk niet dat het aan de klanten is om de verloren gegane pakketten te gaan zoeken bij Post.nl. Ik vraag u dan ook met aandrang het openstaande bedrag terug te willen storten op mijn rekening. Ik wens deze zaak zo vlug als mogelijk af te sluiten.