Terug

Pakket verloren en niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bpost

03/10/2023

Ik heb defecte grafische kaart met een grote waarde opgestuurd naar Alternate, het pakket is niet verder geraakt dan de postbode en is verloren gegaan en niet geleverd.

Berichten (2)

bpost

Naar: A. C.

04/10/2023

REF 1-50951409213Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-50945634644 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel[THREAD ID:1-NEN4NW0]

A. C.

Naar: bpost

04/10/2023

BesteIk heb online via het contact formulier een melding gedaan omdat het pakket is kwijtgeraakt van een grote waarde, de postbode heeft het meegenomen en het pakket is nadien kwijtgeraakt, graag een oplossing Met vriendelijke groeten Tim


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform