Terug

Pakket verloren en geen reactie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

27/01/2022

Beste,Op 3 januari bracht ik een pakket binnen bij een GLS-ONE Parcelshop en sindsdien is het pakketje spoorloos. Ik verwacht een beetje proactiviteit van GLS-ONE uit, maar ik krijg amper gehoor.Vriendelijke groeten,Geert

Berichten (5)

GLS Belgium NV/SA

Naar: G. D.

27/01/2022

GoedemorgenIk start hiervoor een onderzoek op en hou u zo snel mogelijk op de hoogte.Dank u

GLS Belgium NV/SA

Naar: G. D.

07/02/2022

Beste,Dit pakje werd helaas niet teruggevonden.U kan hiervoor een claim aanvragen, door te antwoorden op deze mail.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

G. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

03/03/2022

Omdat het bedrag van de goederen €35,00 waard is, weigert GLS deze kosten te vergoeden. Op de website staat verzekert tot €750,00 in grote letters, maar in de verkoopsvoorwaarden staat dat claims lager dan €50,00 niet worden aanvaard. Dit is een grote schande en klantenbedriegerij.Hier moet een betere regeling komen.

GLS Belgium NV/SA

Naar: G. D.

07/03/2022

Beste,Helaas kunnen wij geen gevolg geven aan dit dossier, er staat duidelijk vermeld in onze algemene voorwaarden dat de dossiers voor een bedrag lager dan 50Eur niet worden aanvaard.Valérie PotvinKey Account AgentGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead Office DrogenbosHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumT +32 (0)2 55 66 163F +32 (0)2 55 66 745Valerie.Potvin@gls-belgium.comwww.gls-group.eu[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

G. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

07/03/2022

Het is helemaal geen zaak of iets in algemene voorwaarden staat of niet. De basis is dat GLS mijn pakketje is kwijtgespeeld en hier geen enkele compensatie voor over heeft. Zo zou GLS gewoon simpelweg alle pakjes die minder dan €50 waard zijn in de vuilbak kieperen. Wat houdt jullie tegen?Zeker niet de wens jullie klanten tevreden te houden.Ikzelf heb ook een bedrijf en als ik door eigen falen mijn klanten zo zou behandelen, dan ben ik binnen de kortste keren mijn klanten kwijt. De vele mensen waarmee ik dit geval heb besproken zijn unaniem verbaast over de arrogantie van jullie bedrijf. Dat dit geen indruk op jullie maakt is misschien nog verbazingwekkender.Daarom... ik wacht nog steeds op een correcte oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform