Terug

Pakket verkeerdelijk aangekomen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: VINTED

08/11/2025

beste, recent kocht ik een teddy jas via Vinted. Ik gaf, zoals reeds bij eerdere aankopen, aan dat het pakket bij ons vast afleverpunt mocht geleverd worden. De bestelling vertrok, ik kreeg updates, en op een bepaald moment staat er dat het pakket geleverd is op de gekozen plaats en er staat nog eens welke shop en welk adres, wat klopte met wat ik had opgegeven. Wanneer wij naar desbetreffende shop gaan vinden zij mijn pakket niet. Ik toon de tracking info, ik geef mijn naam, maar er wordt geen pakket gevonden. Wanneer ik in de app van Vinted zoek naar meer info, kom ik nogmaals tegen dat het pakket wel degelijk afgeleverd zou moeten zijn bij ons vast afleverpunt. Ook via de eerste doorklik naar de DPD pagina staat nog eens dat adres. Maar als ik daarna door klik op details bij tracking info komt er ineens een gans ander adres tevoorschijn. Een dagbladhandel in Drongen. Uiteraard zijn er ondertussen al enkele dagen voorbij. Ik laat die weten aan de verkoopster, zij stuurt mij een bevestiging van haar afgeprinte label met het juiste adres in Haaltert erop. Ik probeer via Vinted Support hulp te krijgen. Helaas duurt het bijna 3 dagen vooraleer er antwoord komt op mijn vragen. Uiteindelijk krijg ik een claim formulier toegestuurd. Aangezien wij thuis een pc of printer hebben moest ik wachten tot ik naar het werk ging om deze claim in te vullen, maar die tijd kreeg ik niet. Na amper 2dagen na het toesturen van de in te vullen claim krijg ik een passief agressief bericht van de klantendienst dat ze het pakket op aflgeverd "moeten" zetten en dat ze mij verder niet kunnen helpen. Het duurt te lang dat ik de claim terug stuur. Maar er is mij niets gezegd geweest over een deadline. Dit wordt gewoon zomaar afgehandeld en ik heb geen pakket en geen geld. Ik heb zelf geprobeerd om contact op te nemen met de dagbladhandel waar het pakket foutief geleverd werd. Maar daar is geen telefoonnummer noch een emailadres van te vinden. Dit is gewoon ronduit schandalig. Ondertussen is er nog een pakket onderweg, dat ook plots vertraging heeft, dit ging 2-4 dagen duren (eind oktober gekocht) en nu staat er mogelijke levering tussen 4 novemebr en 5 december. En moest het zijn dat het na 5 december er niet is krijg ik mijn geld terug. Dit wordt ook opgestuurd via DPD.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform