Terug

Pakket verdwenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: Post NL

27/03/2025

Beste Via drankdozijn.nl had ik een bestelling geplaatst met bovenstaand ordernummer. Via post.nl werd dit verstuurd met de track & trace code: 3STOYW2721621 Op maandag 25 maart werd het pakket nog getraceerd en sindsdien is het spoorloos. Daarbij werd ik afgewimpeld door jullie helpdesk. De chat staat in de bijlage. Ik vraag een terugbetaling aan, door post.nl, van het pakket, dat verdwenen is. Door jullie firma is dit pakket niet aangekomen en daarom horen jullie dit terug te betalen. Hoogachtend,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform