Terug

Pakket vastgehouden door douane

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: UPS

22/03/2021

Beste, ik deed een bestelling uit Hong Kong die op 4 maart 2021 toekwam in distributiecentrum in Brussel. Het ging om 5 pakketten van dezelfde inhoud. hierna werd ik gecontacteerd door UPS dat ze van mij nog een BTW nummer en EORI nummer nodig hadden, ik maakte meteen een EORI nummer aan en stuurde deze nadien door. Hierna volgde een bericht van UPS dat ik de importkosten moest betalen (+- 400 euro). Ik betaalde de importkosten op 5 maart 2021. Nadien bleef mijn pakket vastzitten in het warenhuis. Ik nam dagelijks contact op met UPS. Zij beloofde elke dag opnieuw van daags nadien te leveren. Uiteindelijk werd er 1 van de 5 pakketten geleverd op 11 maart 2021. UPS beloofde mij dagelijks dat de andere pakketten zouden komen, maar er gebeurde niets. Op 17 maart 2021 werd er een case geopend naar deze pakketten. Ik ontving een mail van UPS waar ze vroegen om een POA-formulier in te vullen, ik vulde dit in en stuurde het door. UPS beloofde mij om daags nadien te leveren (18 maart 2021) maar tevergeefs nog steeds geen levering. Als ik naar de klantenservice bel, zeggen zij dat ik niets anders kan doen als wachten. Ook leggen zij de telefoon gewoon neer indien ik nog vragen stel. Ongelooflijk deze service. Het gaat om handelsgoederen voor een webshop, die hierdoor dagelijks honderden euro's verlies maakt door dat UPS mijn goederen niet wil vrijgeven. Zij hebben wel 1 van de 5 pakketten vrijgegeven met identiek dezelfde inhoud.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform