Terug

Pakket vast in gls parcel deinze

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

22/12/2023

Beste, ik deed enkele weken een bestelling bij shein en kreeg een melding dat het pakket werd geleverd maar op de shein dienst staat dat het in geleverd werd in deinze, ik woon in koekelare... ik heb blijkbaar geen recht op restitutie omdat gls beweerd het pakket bij mij afgeleverd te hebben wat niet zo is... het gaat over traceernr 736330728527... ik stuurde zelf al mails maar kreeg geen reactie, ik wil graag dat ze contact opnemen en mij vertellen waar en aan wie ze het pakket hebben gegeven want bij mij geen spoor ...Bedankt

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. V.

26/12/2023

Beste Mevr Van OverbergheIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo te lokaliseren.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was hij wel op uw adres op moment van levering.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.Mvg

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. V.

28/12/2023

Beste Mevr Van OverbergheNa onderzoek werden uw pakje helaas niet teruggevonden.Deze werd verkeerd geleverd en chauffeur had de pakje proberen te recupereren maar helaas zonder succes.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.Nogmaals onze excusesMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform