Terug

Pakket vast in gls parcel deinze

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/08/2023

Beste, ik bestelde op shein en had het adres van mijn ouders ingegeven omdat wij op reis waren... ik had wel de stad vergeten te veranderen... ik kreeg mail dat ik pakket moest ophalen in gls parcelshop deinze terwijl ik in koekelare woon... ik mailde maar geen reactie... het gaat over trackingnummer 736305662269... de parcelshop in koekelare heeft niets ontvangen ook in torhout niet, hoe gaat het nu verder met mijn pakket, is reeds van begin augustusMvgKaren van overberghe

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. V.

16/08/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag.Ik heb dit even voor u nagekeken en merk dat uw pakje in het volgende afhaalpunt werd afgeleverd:ViaTim - WienkeltjeWestmeetstraat 88680 KoekelareHopende u hiermee voldoende geholpen te hebben.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. V.

16/08/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag.Ik heb dit even voor u nagekeken en merk dat uw pakje in het volgende afhaalpunt werd afgeleverd:ViaTim - WienkeltjeWestmeetstraat 88680 KoekelareHopende u hiermee voldoende geholpen te hebben.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

K. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/08/2023

Ondertsn dus terug hetzelfde probleem, het ligt niet in een parcel in koekelare ook niet bij mij of de buren, de traceercode wordt zelfs niet herkend in de parcels of de site

K. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/08/2023

Ondertsn dus terug hetzelfde probleem, het ligt niet in een parcel in koekelare ook niet bij mij of de buren, de traceercode wordt zelfs niet herkend in de parcels of de site


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform