Terug

Pakket van 10kg verloren bij PostNL

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. N.

Naar: Post NL

28/04/2024

De 22 maart heb ik van uit Gunjas BuurtwinkelZoutleeuwsesteenweg 1613803 Sint-Truiden( PostNL punt) een pakketje gestuurd naar het buitenland naar Ismaray Risco López , adres (calle 1ra #174 / A y B, Rpto Alturas de Jayamá, Camagüey, Cuba. CP 70 100). Vanaf de moment van verzending krijg ik rare berichten van post nl ,22 maart 16:45Pakket is ontvangen door PostNL, 22 maart 16:45Geweigerd bij bezorging, zending gaat retour afzender,Zending is geannuleerd neem contact op met de afzender27 maart 17:55Bezorgtijd wordt berekend27 maart 17:54Pakket is ontvangen door PostNL27 maart 17:48Zending is geannuleerd neem contact op met de afzender27 maart 17:47Pakket is ontvangen door PostNL27 maart 17:42Zending is geannuleerd neem contact op met de afzender27 maart 17:41Pakket is ontvangen door PostNL26 maart 20:08Zending is geannuleerd neem contact op met de afzender26 maart 20:07Pakket is ontvangen door PostNL26 maart 19:42Zending is geannuleerd neem contact op met de afzender26 maart 19:41Pakket is ontvangen door PostNL26 maart 19:35Zending is geannuleerd neem contact op met de afzender26 maart 19:34Pakket is ontvangen door PostNL26 maart 19:23Zending is geannuleerd neem contact op met de afzender26 maart 19:22Pakket is ontvangen door PostNL26 maart 0:47Zending is geannuleerd neem contact op met de afzender26 maart 0:46Pakket is ontvangen door PostNL26 maart 0:38Zending is geannuleerd neem contact op met de afzender26 maart 0:37Pakket is ontvangen door PostNL26 maart 0:33Zending is geannuleerd neem contact op met de afzender26 maart 0:32Pakket is ontvangen door PostNL26 maart 0:18Zending is geannuleerd neem contact op met de afzender26 maart 0:17Pakket is ontvangen door PostNL26 maart 0:13Zending is geannuleerd neem contact op met de afzender23 maart 13:25Pakket is ontvangen door PostNL, ik heb PostNL gecontacteerd en zij hebben zo gezegd een onderzoek opgestart om te zien waar de pakket is en na een tijd krijg ik deze e-mail als antwoord, Geachte heer / mevrouw Nunez Gómez, Uit het door mij uitgevoerde onderzoek naar een door u verzonden zending met onderstaande gegevens is vast komen te staan dat de zending als vermist moet worden beschouwd.We vinden dit vervelend voor u en bieden hiervoor onze excuses aan. Verzenddatum:22-3-2024Barcode:CL108223430NLGeadresseerde:Ismaray Risco López Calle 1era / A y B 174 Cp 70100 Roto alturas de jayamá, Camagüey cuba U heeft gekozen voor standaard verzending. Op basis van de voorwaarden kan ik u helaas geen schadevergoeding aanbieden voor de inhoud van uw zending. De volgende keer kunt u ervoor kiezen om uw zending Aangetekend of met Verzekerservice te versturen. Informatie over onze dienstverlening vindt u op http://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/hoe-verstuur-ik-een-pakket/ Wel zullen wij de door u betaalde verzendkosten vergoeden. Wij ontvangen graag uw IBAN nummer en het verzend- en betaalbewijs verzendkosten. Het bedrag maken wij na ontvangst van de gevraagde gegevens binnen 2 weken naar u over.In afwachting van de gevraagde informatie. Met vriendelijke groet, HeleneKlantenservice Consumenten . En hier eindigt het voor PostNL, ondertussen ben ik een pakket van 10 kg kwijt, op de doos stond de inhoud van de pakket geschreven voor het toelichting voor de douane, kleren, schoenen enzv, ik vermoed dat mijn pakket is gestolen door een PostNL werknemer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform