Beste, ik heb een bestelling bij Tink gedaan. Het was een bundel met twee toestellen. Een deel van de bundel werd netjes door UPS geleverd, het andere deel werd helaas verzonden met GLS (weet niet waarom).Bij de eerste leverpoging was ik niet thuis. Ik heb de t&t heel de dag in de gaten gehouden en zag dan als update: The parcel could not be delivered as the consignee is on holidays.Hoezo? Hoe kan een bezorger nu zonder context weten of ik op vakantie ben? Heel bizar.In plaats van het pakket naar een pickup point te brengen (zijn er voldoende in Leuven), krijg ik volgende update: The parcel is stored in the final parcel center. It could not be delivered as the consignee is on holidays.Ik heb meteen de klantendienst proberen te bellen, maar sinds Covid zijn ze helemaal niet meer telefonisch bereikbaar, ook bizar. Dus een mail gestuurd.Vandaag is de bezorger naar mijn verbazing een tweede leverpoging komen doen. Ik was weer niet thuis, maar heb gisteren een videodeurbel geplaatst. Ik heb op beeld dat de bezorger is langs geweest.Nu hoopte ik dat de berichtgeving van gisteren gewoon een systeemfoutje was, maar ipv. mijn pakket zoals letterlijk elk ander postbedrijf naar een pickup point te brengen, zie ik dat het pakket weer aangekomen is bij het depot in Puurs.Ik heb geen idee wat ik nu moet doen, op de t&t is praktisch geen informatie te vinden. Zelfs geen email of briefje achtergelaten. Je moet het zelf maar gaan uitzoeken.Klantenservice op mail is incompetent en waardeloos. Ze lezen je berichten praktisch niet, begrijpend lezen is nochtans iets wat ze in de lagere school aanleren. Antwoorden zijn zeer droog en niet behulpzaam.Ik zie nu dit als mijn enige optie om mijn pakket te kunnen krijgen. Het is ongelofelijk hoe dit bedrijf te werk gaat.