Zoals jaren bestel ik een starterskit voor partner om samen in Basic Fit te trainen op verlof (kust).
Ordernummer BF00211079
Dit werd STEEDS stipt de dag na bestelling geleverd, zelfs indien laat besteld.
Op 13.08.24 bestel ik opnieuw, om 19u wordt mijn bestelling bevestigd via mail. Op de "checkout" lees ik : standaard verzending 1 DAG 4,99€.
Om 19.03u bevestiging van Bpost voor levering.
De volgende dag 14.08.24 geen levering noch mail, ik bleef hiervoor speciaal thuis de ganse dag.
Ik vertrek bijgevolg naar zee (70 km) op 15.08 zonder het starterspakket bij gebrek aan levering.
Het pakket wordt geleverd op 16.08.24 , na diverse mails die ik lees op vakantie (hierbij diende ik vlug het adres geburen bij afwezigheid, deze zelf op verlof, direct te wijzigen naar een ander gebuur.
Speciaal rijd ik om het pakket naar huis/gebuur aangezien training tesamen deel uitmaakt van ons verlof ; 2 X 70 km heen/terug!
Details pakje via link, ook eerder te raadplegen :
Barcode van bpost 323200722359955393575030
Klantreferentie 33673336
Verzendwijze bpack 24h pro
Gewicht 10640g (eerst was dit : 1.000 g !!!)
---------------------------------------------------------
Trouwens : het bestelproces was een echte ramp.
Afronden bestelling : OEPS er is een fout opgetreden probeer opnieuw
Opnieuw alles besteld : bij afronden betaling foutmelding dat betaling ongeldig is en betaalinformatie opnieuw dient ingevoerd! (zie bijlage checkout dd 13.08.24). Deze betaling ging wel degelijk door. Onmiddellijk daarna bevestiging bestelling via mail Basic Fit Webshop en ook Bpost.
In mijn winkelwagen : 2 van deze identieke bestellingen maar met bestelnummers erna (heden, niet door mij, verplaatst naar bestelhistoriek!). En de volgende dag een mail dat er nog artikels in winkelwagen zijn en om bestelling af te ronden.
Uit de link Bpost met trackingnummer blijkt het contract dat Basic Fit heeft met Bpost : Bpack 24u pro = betekent zeker levering de dag erna (zoals steeds de jaren voorheen).
Maar ook op de "checkout" : standaardverzending 1 dag! (bijlage kan helaas niet bijgevoegd)
Volgens Bpost kan ik geen klacht indienen bij hen maar moet dit bij Basic Fit aangezien deze het contract aangaat bij Bpost.
De levertijd van drie dagen, vermeld op de link via barcode, gaat in tegen het contact Bpack 24u pro. Vorige jaren de dag na bestelling geleverd.
Het bestellen van bijkomende artikels (in promo) doet niets af dat ik de starterkit de dag erna in bezit wou hebben, hiervan was geen enkele melding.
Klacht opgesteld tijdens verlof om onmiddellijk te reageren op deze onregelmatigheden en de dienstverlening van de webshop serieus te verbeteren. (te) veel tijd in gestoken.
Wie ging hier in de fout : Bpost of Basic Fit?