Terug

pakket status geleverd, echter NIEtS ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: bpost

11/07/2020

Er zou zojuist een zending geleverd zijn, maar dit klopt niet.Het gaat over LX871005731NL.Ik ben de hele voormiddag thuis geweest en er heeft niemand aangebeld.Het gaat over een jurkje.Het zou vrijdag 10/07/2020 om 11.59 u geleverd zijn, maar er zat enkel gewone post in brievenbus. Ik ben iets na 12 uur gaan kijken.In de brievenbus zit het niet en ook niet op de veilige plaatsIk heb een camera hangen aan de oprit en daar is ook geen spoor te zien van het pakje.Ook bij buren navraag gedaan, niets geleverdBij Bpost zeggen contacteer afzender. Wie heeft dit gebracht, moet toch kunnen opgespoord worden wie op vrijdag de toer gedaan heeft. Voor hun is het afgesloten, geleverd, ik heb niets ontvangen.Kunt u dit eens nakijken aub?Mvg Suzy Van NauwKlaveren Aas 249120 Beveren

Berichten (4)

bpost

Naar: S. V.

13/07/2020

Ref 1-29227219362Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/site/nl/contacteer-ons.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-DFDZ5UK]

S. V.

Naar: bpost

13/07/2020

Ik heb geprobeerd via het online formulier, maar ik krijg enkel dat het pakket geleverd is. Ik heb al via messenger geprobeerd en het enige wat ik krijg is contacteer de afzender. Ik zou graag willen weten welke postbode vrijdag onze post geleverd heeft, moet na te kijken zijn? Ik heb alvast voor niets afgetekend. De ombudsman van de postdiensten wel al gecontacteerd.

S. V.

Naar: bpost

17/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: bpost

17/07/2020

Er staat bij succesvol ontvangen met handtekening. Wie heeft hiervoor getekend?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform