Geachte mevrouw/heer,
Op 15 juni "zou' volgens de track & trace een door mij besteld pakket bij mij aan huis geleverd zijn. Die dagen waren ik en mijn echtgenote echter in het buitenland, en aangezien we een ééngezinswoning betrekken werd het pakket dus NIET bij ons afgeleverd maar elders.
Navraag bij jullie leerde me dat jullie geen bericht meer in de bus achterlaten met melding bij welke buur het pakket dan wel achtergelaten werd, en mij werd geadviseerd bij de buren mijn licht op te steken en gewoonlijk komt zo'n pakket twee dagen later we terug boven water. Niet dus. We zijn nu 10 dagen verder en navraag bij de buren (oa via whatsappgroep waar de meeste buren lid van zijn) leverde niets op. Contact vandaag met jullie leverde enkel op dat het pakket op 15 juni bij mij thuis geleverd werd.
Ik stel echter vast dat ik mijn pakket zelf niet ontvangen heb en van jullie niet te horen krijg waar het dan wel afgeleverd werd.
Dit heeft geleid tot financieel verlies: ik heb goederen betaal die ik zelf niet ontvangen heb.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen woensdag 26 juni te laten weten op welk huisnummer het pakket afgeleverd werd zo dat ik klacht wegens diefstal (achterhouden van goederen) kan indienen tav dat de bewoners van dat adres.
Overigens vind ik het niet kunnen dat jullie geen bericht meer in de bus stoppen aangezien we vanuit Belgie ook niet de mogelijkheid hebben om een account via de postNL app te instaleren waarop we 'veilige' adressen zouden kunnen ingeven.
Met vriendelijke groeten,
Jan Depauw