Terug

Pakket spoorloos en Mondial Relay is niet te bereiken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Mondial Relay

02/02/2023

Beste, op 19/01/2023 heb ik een pakket verzonden via Mondial Relay met eindbestemming een afhaalpunt in Luik. Op heden is dit pakket nog niet afgeleverd. Volgens de tracking info is het pakket al op meer dan 10 verschillende dagen in ontvangst genomen in een agentschap. (???) Ik heb reeds 2 x een mail gestuurd met vraag om informatie maar geen antwoord gekregen. Als ik probeer te telefoneren, wordt de verbinding na enkele minuten wachten automatisch steevast verbroken. Ik wens te weten waar mijn pakket zich bevindt of een schadevergoeding ontvangen. (ik heb een extra verzekering genomen bij betaling van de verzending). Alvast bedankt om dit met spoed te willen bekijken.Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform