Ik verstuur jaarlijks rond de 100 pakketen via my parcel met DPD.
Ik weet heus wel dat het degelijk verpakt moet worden,zoals in de eerdere mail via myparcel aangegeven was het object wel verpakt zodat het niet kon bewegen in de doos. Na het object in noppenfolie en beschermingsmateriaal verpakt te hebben was langs al de binnenzijde van de doos,zijkanten,bovenkant en onderkant dikke verpakking zodat het object niet kon bewegen in de doos. De doos bestond uit dubbelzijdige karton versterkt met lagen karton en beschermingsmateriaal aan de binnenkant van de doos. Daarna was de verpakte doos nog eens versterkt met stretchfolie en een spanbandje.
Het verhaal dat de verpakking niet goed was klopt dus niet.
Het valt mij trouwens op,dat als je schade meld,je aan oneindig veel voorwaarden moeten kunnen voorleggen,na hier veel tijd in te hebben gestoken en aan alle voorwaarden voldoen te hebben,krijg je na enkele weken bericht dat er nog bijkomende info nodig is (om het je zo moeilijk mogelijk te maken?),als je daaraan dan wwer voldoet, krijg je weer na 2-3weken het bericht, tja het is toch niet goed verpakt,dpd kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden.
Ik verwacht een terugbetaling van 88.89euro
Rik Simons