Terug

Pakket op verkeerd adres geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. C.

Naar: DPD Belgium

27/01/2024

Beste, een pakket van mij werd op 10 januari geleverd op een verkeerd adres hoorde ik van dpd. Na 6 maal contact met dpd op te nemen en mij steeds door te sturen na de verzender prenatal, werd ik nog niet geholpen. Ook prenatal contacteerde ik al 3 keer. Beide bedrijven weigeren hun verantwoordelijkheden op te nemen en sturen mij steeds naar iemand anders. Dit heeft mij al veel tijd, moeite en geld gekost! En mijn pakket heb ik nog niet gezien.

Berichten (3)

DPD Belgium

Naar: W. C.

30/01/2024

Beste Winnie en Team Testaankoop,Bedankt om DPD te contacteren.Ik bekeek zojuist onze systeem om eens te kijken of er een case al bestaat van u. Ik heb niks teruggevonden. In de tracking zie ik dat uw pakket is afgeleverd op 15.01. De GPS klopt ook.Als u uw zending niet hebt ontvangen dan dient u een verklaring in te vullen dat er niets in ontvangst is genomen. Deze stuurt u vervolgens op naar uw afzender en die zal dan een onderzoek opstarten met DPD.In de bijlage vindt u een lege versie terug die u kunt gaan invullen.Uw afzender zal daarna het nodige doen met ons.Nog een fijne dag toegewenst.Met vriendelijke groetenSincres salutationsBest regards,AbdelhakimDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

W. C.

Naar: DPD Belgium

30/01/2024

Beste,Dan zullen jullie toch dringend eens beter jullie administratie moeten bekijken, want ik ben hier al lange tijd mee bezig om hulp te krijgen van jullie uit en dat formulier is al lang ingevuld en opgestuurd… vijgen na Pasen dus en zeer makkelijk om te doen alsof jullie neus bloed. Als jullie mijn naam ingeven/ mailadres ingeven kunnen jullie dit volgens mij makkelijk terugvinden.Mvg,Winnie

DPD Belgium

Naar: W. C.

01/02/2024

Beste Winnie and Test Aankoop,Bedankt voor uw mail.Bij nazicht van de gestuurde documenten heb ik ondervonden dat het door jullie eerst opgegeven nummer (05308807046744) niet overeenkomt met het pakketnummer dat op uw verklaring van niet ontvangst, staat opgegeven (05168749143072). Uiteraard is dat de reden waarom mijn collega niets terug vond in het systeem.Wat betreft pakketnummer 05168749143072, kan ik u laten weten dat er reeds een onderzoek is opgestart en onze collega's van transport het onderzoek in verwerking hebben staan. Uw dossier wordt dus behandeld. Mogen wij u vragen om nog even geduld hiervoor te hebben tot het onderzoek is afgerond. Zodra er meer informatie is, zullen mijn collega's van DPD Nederland het nodige doen, daar zij het onderzoek - volgens procedure- hebben opgevraagd bij ons. Uw verzender zal dus in contact staan met DPD NL en zal op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen.Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.DPD wenst u een goede dag!Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DouniaDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform