op 29/01 zou ik een pakket ontvangen via dpd. Na een ganse dag thuis te zijn was er s'avonds nog geen pakket te bespeuren. Toen ik in mijn mailbox keek, bleek dat men het pakket wel afgeleverd had. Na even wat info via de tracking na te kijken, zag ik dat men het pakket op een ander adres had geleverd, hier enkele km's vandaan.Ik heb onmiddellijk telefonisch contact opgenomen met dpd (betalend!) maar de persoon aan de telefoon vond het geen probleem en zei dat ik maar zelf het pakket moest gaan ophalen op het foute adres. Men zou hun tijd hier niet willen insteken om hun fout recht te zetten. hierna heb ik via de site van dpd een contactformulier ingevuld, maar nu 1 week later heb ik nog steeds geen reactie ontvangen.ik vind het niet kunnen dat ik betaal voor een levering aan huis en dat ik nu opeens nog zelf moet gaan rondrijden om mijn pakket af te halen bij iemand anders thuis.De klantenservice van dpd is ook buitengewoon slecht.