Terug

Pakket op een verkeerd adres afgeleverd, klantenservice wil me niet helpen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. O.

Naar: DPD Belgium

03/02/2021

op 29/01 zou ik een pakket ontvangen via dpd. Na een ganse dag thuis te zijn was er s'avonds nog geen pakket te bespeuren. Toen ik in mijn mailbox keek, bleek dat men het pakket wel afgeleverd had. Na even wat info via de tracking na te kijken, zag ik dat men het pakket op een ander adres had geleverd, hier enkele km's vandaan.Ik heb onmiddellijk telefonisch contact opgenomen met dpd (betalend!) maar de persoon aan de telefoon vond het geen probleem en zei dat ik maar zelf het pakket moest gaan ophalen op het foute adres. Men zou hun tijd hier niet willen insteken om hun fout recht te zetten. hierna heb ik via de site van dpd een contactformulier ingevuld, maar nu 1 week later heb ik nog steeds geen reactie ontvangen.ik vind het niet kunnen dat ik betaal voor een levering aan huis en dat ik nu opeens nog zelf moet gaan rondrijden om mijn pakket af te halen bij iemand anders thuis.De klantenservice van dpd is ook buitengewoon slecht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform