Terug

Pakket onvoldoende geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

L. S.

Naar: AMAZON

05/01/2025

Beste, op 22/12 bestelde ik een pakket bij Amazon met 3 tablets en 3 tablethouders. Een bestelling van in totaal €390. Op 24/12 ontving ik een pakket van Amazon, geleverd via Bpost. De inhoud van het pakket was 2 tablets. Er ontbraken dus 1 tablet en 3 tablethouders. Op hetzelfde moment kreeg ik een bericht van Bpost dat alles geleverd werd. Dit bleek dus niet het geval dus ik nam direct contact op met de klantendienst van Amazon. Zij bevestigden mij 27/12 terug te contacteren. Op 27/12 krijg ik enkel een bericht van hen dat mijn account geblokkeerd werd en dat ze het recht hebben om mij de service te weigeren. Geen bericht over mijn missende items. Opnieuw neem ik contact op met Amazon via mail. Op dat moment volgen 11 berichten heen en weer gemail, waarin zij telkens hetzelfde zeggen "het pakket is geleverd en indien u niet akkoord bent kan u contact opnemen met de vervoerder". Ondertussen heb ik ook contact opgenomen met de vervoerder, Bpost, en zij zeggen dat er voor dit pakket nooit een dossier is aangemaakt door Amazon maar dat ik zelf geen dossier kan openen omdat dit de verantwoordelijkheid is van Amazon. Amazon blijft bij zijn standpunt en zegt dat alles geleverd is, terwijl dit niet het geval is! Het blokkeren van mijn account is ook zonder aanleiding gebeurd en zorgde ervoor dat ik zelf de klantendienst niet telefonisch kon bereiken. Testaankoop is werkelijk mijn laatste redmiddel, want zij blijven gewoon een zelfde standaard mail sturen zonder me verder te helpen. Ik voel me als consument echt machteloos in deze, en ik heb nog steeds mijn missende goederen niet ontvangen, terwijl ik deze wel betaald heb.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform