BesteOp 18 juli bestelden we bij Camingwise twee kampeermatten.Ik betaalde hiervoor meteen 65,27 euro. Hierin zat 7,5 euro voor de verzending die via DPD zou verlopen.Er werd aangekondigd in een mail van DPD dat er op 20 juli zou geleverd worden tussen 11:36 en 12:36. Dat gebeurde niet maar we waren de hele dag thuis en dachten dat het wat later zou zijn. Uiteindelijk werd er helemaal niet geleverd maar zagen we op de track and trace wel melding verschijnen van een mislukte afleverpoging (terwijl we thuis waren). DPD was onmogelijk te bereiken. Enkel via chatbot maar die wist niets te vertellen. Uiteindelijk zagen we dat via track and trace ons pakket ongewild teruggestuurd werd naar de leverancier (Campingwise).Bij de tweede verstuurpoging werd niets gecommuniceerd! Geen aankondiging van de datum, geen mail meer van DPD én ook niet geleverd. Enkel ontvingen we plots een mail (niet van DPD maar van Campingwise dit keer) waarin werd gemeld dat de bestelling werd geleverd (op 8 augustus) terwijl hier nooit iets toekwam.Lang verhaal kort.Vandaag 2 september.Wij ontvingen nog steeds niets.Ik heb dit al meerdere keren gemaild naar Campingwise maar krijg geen antwoord.DPD zelf is gewoon niet te bereiken. Gelieve dit probleem op te lossen aub.Mvg