Terug

Pakket nooit geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Cool blue

10/07/2020

Een televisietoestel werd besteld op 27/06. Levering op 28/7 voorzien. Die namiddag waren wij niet thuis. Het pakket was zogezegd geleverd. De transporteur heeft afgetekend met een ‘X’ en bij nader onderzoek beweert hij dat dit in de tuin gezet geweest is. Ik krijg nauwelijks concrete antwoorden van Coolblue en dien altijd zelf contact op te nemen. Het wachten op antwoord en een gesprek neemt gemiddeld 30 minuten in beslag en ik word van het kastje naar de muur gezonden. We zijn nu terug naar af omdat er opnieuw een onderzoek met Bpost opgestart zal worden. Dit is trouwens als gebeurd, maar nu dus een tweede maal. Ondertussen zijn de goederen al betaald. Betreurenswaardige service.

Berichten (3)

Cool blue

Naar: A. D.

14/07/2020

Beste mevrouw De Blauwe,Bedankt voor je bericht. Vervelend te vernemen dat je pakket nog niet ontvangen werd. Ik heb gezien dat deze zaak inderdaad al enige tijd aansleept. Daarom hebben we je gisteren een pakketkwijtverklaring gestuurd. Hiermee bevestig je dat je je pakket niet ontvangen hebt of het zal weigeren in het onwaarschijnlijke geval dat het pakket alsnog opduikt. Eens we dit getekend terug hebben ontvangen, kunnen we een nieuw pakket toesturen of de geldteruggave in orde maken.Alvast bedankt om ons het document ingevuld en getekend terug te sturen.Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 10, 2020, 11:53 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

A. D.

Naar: Cool blue

14/07/2020

Beste Coolblue,De pakketkwijtverklaring heb ik jullie gisteren om 14:08 (13 juli) ingevuld teruggestuurd.Maar dit hebben jullie dan blijkbaar niet gekregen? Of vergis ik mij?

Cool blue

Naar: A. D.

16/07/2020

Beste mevrouw Deblauwe,We hebben het document goed ontvangen. Door de drukte lukt het ons helaas niet altijd om deze meteen te verwerken, maar ik zie dat dit vandaag wel in orde werd gebracht door een collega en er een nieuwe bestelling klaarstaat om morgen geleverd te worden.Met vriendelijke groet,David van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 14, 2020, 4:43 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform