Beste mevrouw De Blauwe,Bedankt voor je bericht. Vervelend te vernemen dat je pakket nog niet ontvangen werd. Ik heb gezien dat deze zaak inderdaad al enige tijd aansleept. Daarom hebben we je gisteren een pakketkwijtverklaring gestuurd. Hiermee bevestig je dat je je pakket niet ontvangen hebt of het zal weigeren in het onwaarschijnlijke geval dat het pakket alsnog opduikt. Eens we dit getekend terug hebben ontvangen, kunnen we een nieuw pakket toesturen of de geldteruggave in orde maken.Alvast bedankt om ons het document ingevuld en getekend terug te sturen.Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 10, 2020, 11:53 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be