Terug

pakket nooit bestelt of ontvangen / wel factuur met gerechtskosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. H.

Naar: My Collections bv

06/06/2023

Beste,Een tijdje geleden kreeg mijn dochter van net 18 een mail met een vraag tot betaling van een paketje van boxershorts die zij echter nooit besteld of ontvangen heeft.Wij dachten dat dit een vergissing of opzettelijke omkoping was dus hebben dit niet betaalt. Nu krijgt zij echter een 2e mail met gerechtskosten erbij. Maar zij heeft dit nooit besteld.Zij heeft echter begin dit jaar een telefoontje gekregen met de melding dat ze een cadeautje heeft gewonnen en heeft haar gegevens doorgegeven. Zij is 18 en zag hier geen enkel kwaad in. Vermoedelijk ging het hier om dit bedrijf.Ze stuurt vandaag een aangetekende brief naar de deurwaarde die in naam van MY Collections handelt met vermelding dat zij nooit een pakketje besteld of ontvangen heeft.Groeten

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: I. H.

06/06/2023

Geachte,Wij verwijzen naar uw onderstaande mail - code CPTBE01806272-35. Wij hebben het abonnement van mevrouw Sengers (klant 354090) stopgezet.Zij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen.Wij annuleren factuur 882823 en excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem van mevrouw Sengers opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden.Met vriendelijke groet,Bien à vous,My CollectionsKlantenserviceService ClientèleMy CollectionsGroeneweg 179320 ErembodegemT: 02 899 20 66E: service@mycollections.comIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform