Terug

Pakket nooit aangekomen in sorteercentrum

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: DHL Belgium

26/12/2023

Beste, Op dinsdag 19 december werd mijn pakket opgestuurd door de afzender. Deze werd netjes in het pakketpunt afgegeven en opgehaald door een chauffeur. Sindsdien blijft het pakket onderweg naar het sorteercentrum. Dit is er tot op heden nooit aangekomen. Dit kan toch niet zomaar in een busje liggen? Het pakket doet er momenteel al 1 week over om van het pakketpunt naar een sorteercentrum te geraken. De klantenservice van DHL krijg je bijna niet te maken. Het telefonisch contact is betalend en via chat duurt het zeer lang. Steeds verzoeken ze om contact op te nemen met de afzender. De afzender heeft momenteel een onderzoek gestart maar krijgt geen respons van DHL.Dus momenteel is er een pakje (opnieuw) verdwenen en doet DHL hier niets aan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform