Beste Benny,Bedankt voor uw contact met onze diensten. Wij hebben uw klacht ontvangen via Test-Aankoop en betreuren ten zeerste dat de zending niet conform de planning is afgeleverd. Het pakket is voor het laatst gescand op het uitleverdepot op 29-08 en is sindsdien niet verder verwerkt.Een grondig onderzoek naar deze zending is noodzakelijk.Mijn collega's hebben u geadviseerd contact op te nemen met de afzender, zodat er een correct onderzoek gestart kan worden. Indien u nog geen contact heeft opgenomen met de afzender, raden wij u ten zeerste aan dit spoedig te doen. Op die manier kan de afzender samen met onze diensten tot een oplossing komen.In de tussentijd zetten wij intern het onderzoek naar dit pakket voort.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij wensen u een prettige dag toeMet vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------