Terug

Pakket nog steeds niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: DPD Belgium

03/09/2024

Sinds 29 augustus ligt mijn pakketje met nr: 05025019268002 nog steeds op de depot van Sint-Niklaas. Ik heb al meermaals contact opgenomen met de klantendienst en er werd mij gisteren beloofd dat het vandaag (3 september) zou worden afgeleverd. Volgens de tracking vandaag ligt het nog steeds op de depot en is er geen vooruitgang. Dit is een waardevol pakket en ik zou het toch graag in ontvangst willen nemen. Telkens de vervoerder DPD is zijn er wel problemen. Niets gaat er goed bij jullie....

Berichten (5)

DPD Belgium

Naar: B. B.

03/09/2024

Beste Benny,Bedankt voor uw contact met onze diensten. Wij hebben uw klacht ontvangen via Test-Aankoop en betreuren ten zeerste dat de zending niet conform de planning is afgeleverd. Het pakket is voor het laatst gescand op het uitleverdepot op 29-08 en is sindsdien niet verder verwerkt.Een grondig onderzoek naar deze zending is noodzakelijk.Mijn collega's hebben u geadviseerd contact op te nemen met de afzender, zodat er een correct onderzoek gestart kan worden. Indien u nog geen contact heeft opgenomen met de afzender, raden wij u ten zeerste aan dit spoedig te doen. Op die manier kan de afzender samen met onze diensten tot een oplossing komen.In de tussentijd zetten wij intern het onderzoek naar dit pakket voort.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij wensen u een prettige dag toeMet vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

B. B.

Naar: DPD Belgium

03/09/2024

Ik heb contact opgenomen met de verzender maar die kunnen niet veel voor mij betekenen. Het pakketje is vanuit Denemarken verstuurd via postnord. Bij aankomst in België overgedragen aan DPD. Dit is een zeer kostbaar en emotioneel pakketje. Desnoods zoeken jullie heel de depot door van Sint-Niklaas jullie moeten dit gewoon leveren zoals afgesproken. Ik snap nog altijd niet goed dat er zoveel fout gaat bij jullie. Telkens het DPD is zijn er wel problemen....

DPD Belgium

Naar: B. B.

04/09/2024

Beste Benny ,Bedankt voor uw terugkoppeling. Op dit moment is er reeds een intern onderzoek gaande met betrekking tot uw pakket.Het is goed dat u contact heeft opgenomen met de afzender , aangezien de zender de opbracht gever is van deze zending en daarom een klacht moet indienen , indien het pakket nog niet bezorgd is.Het is van belang dat de afzender contact opneemt met Postnord en DPD.Wij danken u voor uw geduld terwijl we dit dossier oplossen.Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij wensen u een prettige dag toeMet vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

B. B.

Naar: DPD Belgium

04/09/2024

Ik ben hier niet mee akkoord.... Hoe kan in godsnaam een pakketje dat net is aangekomen op het depot al meteen spoorloos geraken.... ? En jullie hebben het pakketje niet overgedragen aan een andere vervoerden bijvoorbeeld bpost ? Hoe dan en zoals reeds gezegd moeten jullie met z'n allen actief op zoek naar mijn pakket. De inhoud is niet vervangbaar en zeldzaam dus ik zou het toch graag willen ontvangen. Zoeken, zoeken en nog eens zoeken is de boodschap.

DPD Belgium

Naar: B. B.

05/09/2024

Dag Benny,Ik begrijp uw frustaties maar zie nu dat het onderzoek zijn vruchten heeft afgeworpen.Het pakket kreeg gisteren en vandaag nieuwe scanningen.Ik vraag nabij het depot uw pakket zo snel mogelijk bij u te leveren.Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Ik wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform