Terug

Pakket nog steeds niet bezorgd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

20/07/2024

Ik heb een product bestel via tailfin. Het zou normaal geleverd worden 12/07/2024, rond 16u krijg ik een melding dat het terug gestuurd wordt naar het depot omdat het niet geleverd kon worden, ik was de hele dag gewoon thuis en er is ook geen alternatief voor mijn pakket te laten leveren. Ik heb mijn adres gecontroleerd en daar is niks mis mee, dus ik snap niet waarom het niet geleverd kon worden. Ik heb al een paar mails rechtstreeks naar GLS gestuurd en krijg geen duidelijkheid. Op mijn laatste mail van gisterenochtend Is zelfs geen antwoord gekomen.

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: G. V.

24/07/2024

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Uw pakket kon niet op 12/07 afgeleverd worden door tijdgebrek - de chauffeur had veel pakketten en niet de gelegenheid om ze allemaal af te leveren.Ik zie in het systeem dat uw pakket op 15/04 is afgeleverd en het bewijs van aflevering is ondertekend door “MARC”.MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform